SPONSRING

Många lever fortfarande i tron om att tändstickor och tobak hör ihop och väljer av den anledningen bort tändstickor som marknadsföringsprodukt. Jag bevisar här med att det är en felaktig bedömning. Det finns många kopplingar man kan göra med en tändsticksask. Se bara vad Nicole Janota nedan valde, genom att sammanföra kläder och eld. Hon använde en ask tändstickor för att föra fram sitt budskap.

Vi på Advertising Space anser att det är viktigt att man som företag tar sitt ansvar i allas vårt samhälle, tillsammans kan vi vara med och påverka.
Vi har valt att sponsra ett gymnasieprojekt som drivs av två fantastiska tjejer som har valt att samla in pengar till ett barnhem i Kenya. Projektet har genom olika aktiviteter hittat nya sätt att samla in pengar på, ämnade för utveckling av detta utsatta barnhem.

Läs mer om Kronanprojektet och deras resa här.
Besök gärna Kronanprojektets facebooksida här.

Earth Events ett annat projekt vi valt att sponsra som drivs av ungdomar, de har valt att uppmärksamma Earth hour 2013 i Linköping genom att genomföra ett Event för linköpingsbona. Detta stödjades även av Linköpingskomun.

IF Derby F03, flickfotboll har vi sponsrat med tändsticksaskar som de har sålt för att få ihop pengar till cuper.

Vi har sedan vi startat sponsrat Chalmersspexet Bob.

Modedesign Nicole Junota

Olika tryckmotiv av hennes kollektion på tändsticksplån.

_

”She returns from the ashes
To a world where all is sculpted in fire
Where her shirt is not burned
But shaped
Where her favourite dress is not obsolete
But acquired
Where beauty is not absence of the past
But the present of it”

Kommentera